mandag 15. november 2010

Mandagsmeny...

Etter å ha laget en del indisk mat opp gjennom årene, har jeg utviklet en hypotese om at grønn chili og fersk ingefær passer til det meste. Hypotesen står fortsatt sterkt etter å ha testet den ut på seifilet idag. Det ble ovnsbakt seifilet (fisket av min far), med gulrøtter, løk, vårløk, grønn chili og fersk ingefær, salt, sitron og smør, samt litt tørket koriander på toppen ved servering. Basmatiris ble servert til - det smakte fortreffelig!


Til ettermiddagsskaffen ble det brownies ettersom jeg bakte tidligere idag. Og hele menyen var glutenfri og laktosefri.

2 kommentarer:

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Hørtes spennende ut! Så artig at du blogger igjen. Skal følge deg :)

Mamta sa...

Jeg gleder meg over at skrivelysten er tilbake. Hyggelig at vi fortsatt kan følges ad på verdensveven! :-)