mandag 15. november 2010

Nybakt blogger...

Har egentlig for liten tid til blogging og syns det er litt risikosport å blottlegge livet sitt på internett. Det er grunnen til at jeg ikke har skrevet noe på nett på mange år. Liker likevel tanken på å skrive noe som andre kan lese og ha nytte eller glede av.
Bl.a. har jeg lyst til å prøve å holde rede på hva jeg serverer til middag både til hverdags og fest. Jeg er cøliaker og har i tillegg både laktoseintoleranse og fruktoseintoleranse og må derfor være nøye med hva jeg spiser, noe som kan være en utfordring i en hektisk hverdag. Så en del innlegg vil omhandle mat, matintoleranse og kokekunst.

Annet jeg er opptatt av, er India, reiser, magedans og litteratur. Innimellom skriver jeg små betraktninger om livet i sin alminnelighet, og dersom de passerer nåløyet, kommer de ut her. Tiden får vise hva dette blir til og hvor mye det blir. Noe blir det i hvert fall.

Ingen kommentarer: